علی شکوری پس از 6 سال در هفته هشتم جام گیل
با آقای مهدی حسن زاده یکی از بااخلاق ترین فوتبالیستهای گیلان و ایران در مسابقه بین شهرداری کلاچای و پارس رودپشت کیاشهر دیدار کرد . مهدی حسین زاده سرمربی فعلی تیم پارس رودپشت کیاشهر فوتبالیست تیم ملی سابق ایران و یکی از با اخلاق ترین فوتبالیستهای ایران
درضمن این بازی به تساوی صفر - صفر رسید .
.jpg)
.jpg)
و خداحافظی و خسته نباشید با استاد اخلاق و ادب
.jpg)
به امید دیدار در مرحله برگشت جام گیل در کلاچای
علی شکوری بازیکن بااخلاق بخش کلاچای
اجتماعی SOCIAL...
ما را در سایت اجتماعی SOCIAL دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 19 دی 1402 ساعت: 3:50