علی شکوری و دیدار پس از 6 سال

خرید بک لینک

علی شکوری پس از 6 سال در هفته هشتم جام گیل

با آقای مهدی حسن زاده یکی از بااخلاق ترین فوتبالیستهای گیلان و ایران در مسابقه بین شهرداری کلاچای و پارس رودپشت کیاشهر دیدار کرد . مهدی حسین زاده سرمربی فعلی تیم پارس رودپشت کیاشهر فوتبالیست تیم ملی سابق ایران و یکی از با اخلاق ترین فوتبالیستهای ایران

درضمن این بازی به تساوی صفر - صفر رسید .

و خداحافظی و خسته نباشید با استاد اخلاق و ادب

به امید دیدار در مرحله برگشت جام گیل در کلاچای

علی شکوری بازیکن بااخلاق بخش کلاچای

اجتماعی SOCIAL...

ما را در سایت اجتماعی SOCIAL دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت: 16:47

صفحه بندی